Sales- and delivery terms

VERKOOP- EN LEVERINGSVOORWAARDEN

Deze website is eigendom van en wordt beheerd door Cane-line A/S.

U kunt telefonisch: +45 6615 4560 of via e-mail: info@cane-line.dk contact opnemen met Cane-line.

Wanneer u een aankoop via onze online shop doet, aanvaardt u dat de aankoop onderworpen is aan de onderstaande algemene voorwaarden.

Contactgegevens:
Cane-line A/S
Rynkebyvej 245, 5350 Rynkeby
Denemarken

Tel. +45 6615 4560
Fax +45 6615 4651
info@cane-line.com

CVR-nr.: 10658837

Opgericht: 1987

Telefoonuren:
Maandag – donderdag: 8:00 uur tot 17:00 uur
Vrijdag: 8:00 uur tot 16:15 uur

E-mails worden op weekdagen binnen 48 uur beantwoord.

1. BESTELLEN EN BETALEN

U kunt onze producten in onze online shop kopen. Hebt u vragen over producten die niet op de website worden getoond of wilt u telefonisch een bestelling plaatsen, neem dan gerust contact met ons op via +45 6615 4560 of op contact@cane-line.com.

Om een aankoop te doen, moet u de volgende stappen uitvoeren:

  1. Zoek het product dat u wilt kopen en voeg het toe aan het winkelmandje
  2. U kunt daarna terugkeren en blijven winkelen
  3. Controleer de artikelen in uw winkelmandje
  4. Aanvaard de verkoop- en leveringsvoorwaarden
  5. Voer uw contactgegevens en leveringsadres in
  6. Ga naar bestelling
  7. Controleer of alle informatie correct is, inclusief leveringsmethode, aanvaard en ga over tot betaling
  1. Voer uw kaartgegevens in en voer de betaling uit

Wanneer de aankoop is voltooid, ontvangt u een bestellingsbevestiging.

Wanneer u een aankoop doet in de shop, wordt een koopovereenkomst gesloten volgens de Deense wetgeving.

Vrachtkosten worden berekend vlak voordat u de betaling goedkeurt.

2. GARANTIES (RECHT OM KLACHT IN TE DIENEN)

Wanneer u online bij Cane-line winkelt, hebt u een algemene garantie van 24 maanden. Cane-line behoudt zich het recht voor om een klacht af te wijzen als er sprake is van oneigenlijk gebruik van het product of als het product is gemanipuleerd/gewijzigd door een derde partij, inclusief poging tot reparatie. Alleen Cane-line beslist het bovenstaande.


3. BETALING

Wij aanvaarden de volgende betaalmethoden:

  • Dankort
  • Mastercard
  • Maestro
  • Visa
  • VISA Electron

Er worden geen kosten in rekening gebracht voor de betaling op www.cane-line.nl.

Alle prijzen zijn in EUR, inclusief btw en andere heffingen. De prijzen zijn richtinggevend. Verzendkosten zijn niet inbegrepen.

In Denemarken, Zweden en Noorwegen brengen we de betaling op uw kaart in rekening wanneer we uw bestelling verzenden en al uw accountgegevens zijn gecontroleerd. Er wordt nooit een hoger bedrag in rekening gebracht dan wat u hebt goedgekeurd op het moment van uw aankoop. Op andere markten wordt de betaling in rekening gebracht wanneer de bestelling is geplaatst.

Al onze bestellingen worden gecontroleerd op mogelijke fraude. Hierbij wordt de informatie die tijdens het bestelproces is ingevoerd gecontroleerd, met inbegrip van adresgegevens. Dit kan betekenen dat uw gegevens worden bekendgemaakt aan een derde partij voor fraudebestrijdingsdoeleinden. We kunnen u van tijd tot tijd vragen om aanvullende informatie te verstrekken om uw bestelling te verwerken. We zullen dit proces zo snel mogelijk voltooien, maar het kan vertraging in de verzending van artikelen veroorzaken.

De prijs die u betaalt is de prijs die op deze website wordt weergegeven op het moment waarop wij uw bestelling ontvangen. We proberen er altijd voor te zorgen dat alle prijzen die op onze website worden weergegeven correct zijn, maar er kunnen fouten optreden. Als we een fout ontdekken in de prijs van artikelen die u hebt besteld, zullen we u zo snel mogelijk op de hoogte stellen en u toestaan om uw bestelling tegen de juiste prijs te bevestigen of te annuleren. Als we geen contact met u kunnen opnemen, behandelen we de bestelling als geannuleerd. Als u de bestelling annuleert en u hebt al voor het artikel betaald, ontvangt u een volledige terugbetaling van het bedrag.

De eigendom van alle producten die u op deze website bestelt, gaat over op u bij levering van de producten, op voorwaarde dat wij de volledige betaling voor de producten hebben verwerkt en ontvangen.

Kredietkaarttransacties worden uitgevoerd in overeenstemming met de onderstaande tabel.

Webshops

Currency

Cane-line.us / Cane-line.com / Cane-line.mx

USD

Cane-line.ca

CAD

Cane-line.com.au

AUD

Cane-line.com.es / Cane-line.eu / Cane-line.de /

EUR

Cane-line.ie / Cane-line.fi / Cane-line.it / Cane-line. pt

Cane-line.dk

DKK

Cane-line.se

SEK

Cane-line.no

NOK

Cane-line.co.uk

GBP

Cane-line.ch

CHF

4. BESCHIKBAARHEID

Artikelen en hun levertijd zijn afhankelijk van beschikbaarheid. Als we niet in staat zijn om een artikel te leveren, zullen we u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte stellen. U krijgt een volledige terugbetaling als u al voor het artikel / de artikelen hebt betaald.

5. EEN BESTELLING WIJZIGEN
U kunt de inhoud van uw winkelmandje wijzigen tot het moment waarop u uw aankoop bevestigt door op de knop 'Ga naar veilige betaling' te drukken. Uw bestelling wordt vervolgens door Cane-line verwerkt en kan niet meer worden gewijzigd.

6. LEVERING EN LEVERTIJDEN

De levering gebeurt door een erkende Deense expediteur of vervoerder.

Voor aankopen van meer dan 600 €  = franco levering.

Voor aankopen van minder dan 600 € = het vrachttarief is € 60.

Verzendkosten kunnen variëren afhankelijk van de producten die u kiest en het adres waarop u wilt dat de producten worden geleverd en ze zijn niet-restitueerbaar. Uw verzendkosten worden duidelijk vermeld bij het afrekenen. Wij doen er alles aan om de bestelde artikelen binnen de opgegeven levertijden te leveren.  Cane-line kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen of niet-levering van producten binnen de geschatte termijnen.

Cane-line streeft ernaar om bestelde artikelen binnen 3-5 werkdagen te leveren.

Voor producten die niet op voorraad zijn wanneer de bestelling wordt geplaatst, wordt u geïnformeerd over de verwachte levertijd. Cane-line behandelt de levering via een externe expediteur en de levering gebeurt tot aan de stoeprand op het door de klant opgegeven leveringsadres.

Wij leveren alleen in Denemarken. Voor levering buiten Denemarken neemt u rechtstreeks contact met ons op voor meer informatie over uw opties.

Als u in verband met de aankoop een bestelling wilt bezorgen bij een buur, op het adres of elders zonder ontvangstbewijs, neem dan contact op met Cane-line via contact@cane-line.com. Houd er rekening mee dat, in dit geval, de artikelen worden overgelaten voor uw eigen rekening en risico. Cane-line kan nadien niet aansprakelijk worden gesteld voor fouten of defecten.

Als u niet thuis bent om uw bestelling binnen het afgesproken tijdslot te ontvangen, wordt u vriendelijk verzocht de expediteur hiervan op de hoogte te stellen. Indien dit niet tijdig gebeurt, worden de kosten voor een nieuwe levering in rekening gebracht. Deze kosten zullen u worden aangerekend voor de nieuwe levering.

7. VERPAKKING EN VERZENDING

Alle producten worden verzonden in onze standaardverpakking om de beste en veiligste levering te garanderen.
De klant is verantwoordelijk voor de verwijdering van verpakkingen en pallets na ontvangst van de meubels.

8. WIJZIGING OF ANNULERING VAN BESTELLING
Wilt u een bestelling wijzigen of annuleren, neem dan telefonisch contact met ons op via +45 6615 4560. Dit is de enige manier waarop we kunnen garanderen dat een bestelling wordt geannuleerd voordat het artikel wordt verzonden. Als uw bestelling nog niet is verzonden, kan deze gratis worden geannuleerd. Als uw bestelling is verzonden, bent u verplicht de verzendkosten te betalen. Wij verzoeken om artikelen te retourneren in hun originele verpakking, ook in de bijbehorende veilige verpakking.

Cane-line kan een bestelling annuleren als het niet mogelijk is om het bestelde artikel(en) te leveren. U wordt op de hoogte gesteld als een dergelijke situatie zich voordoet en elke betaling of reservering van een bedrag dat aan een betaalmiddel in rekening wordt gebracht, wordt geannuleerd en terugbetaald. Cane-line kan uw bestelling annuleren als gevolg van typografische fouten, technische problemen, leveringsfouten of soortgelijke situaties.

 

9. BESTELLINGSBEVESTIGING
Zodra u uw bestelling hebt geplaatst, ontvangt u een bestellingsbevestiging, die een bindende wettelijke koopovereenkomst is.

 

10. HERROEPINGSRECHT VAN 14 DAGEN
Wanneer u bij ons winkelt, hebt u een herroepingsrecht van 14 dagen.

De periode van herroepingsrecht vervalt 14 dagen na de dag waarop u:

  • uw artikel(en) hebt ontvangen
  • fysiek in het bezit bent van het laatste artikel wanneer dit een overeenkomst voor meerdere artikelen betreft, besteld als een enkele bestelling en afzonderlijk geleverd
  • fysiek in het bezit bent van de laatste partij of het laatste deel van de zending, als het gaat om een overeenkomst over de levering van een artikel bestaande uit meerdere partijen of delen.

U moet ons binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat u uw aankoop wilt herroepen. De melding moet via ons elektronische standaardformulier worden gegeven https://cane-line.nl/pages/service

U kunt geen herroepingsrecht uitoefenen door te weigeren het artikel in ontvangst te nemen zonder ons daarvan duidelijk op de hoogte te hebben gesteld.

 

11. RETOUR VAN ARTIKEL(EN) BIJ DE UITOEFENING VAN HET HERROEPINGSRECHT VAN 14 DAGEN

U moet uw bestelde artikel(en) zonder onnodige vertraging en uiterlijk 14 dagen nadat u ons hebt meegedeeld dat u uw aankoop wilt herroepen aan ons retourneren. U moet de directe kosten betalen die verbonden zijn aan het retourneren van het artikel / de artikelen.

Bij het retourneren van bestelde artikelen bent u verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat ze veilig worden verpakt en moet u de retournota die u van ons per e-mail hebt ontvangen gebruiken.

U draagt het risico van het artikel(en) vanaf het moment van levering ervan.

Hoezen, plaids en kussens kunnen per normale post worden geretourneerd. Alle andere artikelen moeten worden geretourneerd per koerier of gewone vervoerder.

Cane-line helpt u graag met het vastleggen en afhalen van retourzendingen. Het betaalde bedrag wordt gecrediteerd op uw rekening bij ontvangst, goedkeuring en aanvaarding van artikelen in ons magazijn in Rynkeby. Als Cane-line de afhaling van artikelen vastlegt en verwerkt, wordt het bedrag afgetrokken van de terugbetaling voor retourzendingen.

 

12. TERUGBETALING VAN AANKOOPBEDRAG

Als u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht, zullen wij alle van u ontvangen betalingen terugbetalen, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten die voortvloeien uit uw eigen keuze van een ander leveringstype dan de goedkoopste vorm van standaardlevering die wij aanbieden), zonder onnodige vertraging en in elk geval uiterlijk 14 dagen na de datum waarop we op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing om u uit deze overeenkomst terug te trekken. We zullen een terugbetaling doen met dezelfde betaalmiddelen die u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt.

Als u de aankoop herroept, retourneer het/de artikel(en) dan naar:

Cane-line A/S

Rynkebyvej 245

5350 Rynkeby

Denemarken

 

Elke waardvermindering waarvoor u aansprakelijk bent, wordt in mindering gebracht op het aankoopbedrag.

Wanneer we het artikel ontvangen, controleren we het en ontvangt u binnen 14 dagen een terugbetaling van het aankoopbedrag.

OPMERKING:
U verliest mogelijk geheel of gedeeltelijk uw aankoopbedrag. Dit gebeurt als de waarde van het artikel is verminderd omdat:

  • u het artikel daadwerkelijk in gebruik hebt genomen,
  • het artikel is beschadigd terwijl u er verantwoordelijk voor was,
  • u het artikel op een andere manier hebt behandeld dan nodig is om de aard en eigenschappen van het product en de werking ervan te kunnen vaststellen.

13. KLACHT - ALS ER IETS MIS IS MET HET ARTIKEL
Uw aankoop valt onder de Deense Wet voor de verkoop van goederen (Købeloven), met inbegrip van de regels voor defecten. Dit betekent dat u een defect artikel kunt laten repareren of vervangen, een terugbetaling of een prijsverlaging kunt ontvangen, al naargelang de situatie in kwestie. Uw wettelijk recht om klacht in te dienen is geldig gedurende 24 maanden.

Het is natuurlijk een vereiste dat de klacht gerechtvaardigd is en dat het defect niet is opgetreden als gevolg van oneigenlijk gebruik van het product of ander gedrag dat het product heeft beschadigd.

14. U DIENT BINNEN EEN 'REDELIJKE TERMIJN' CONTACT MET ONS OP TE NEMEN
Als u een klacht indient, moet u dit doen binnen een 'redelijke termijn' nadat u het defect in het artikel hebt ontdekt. Wij raden u aan zo snel mogelijk en binnen twee maanden nadat het defect is vastgesteld een klacht in te dienen.

U kunt een klacht over uw artikel indienen door ons elektronisch klachtenformulier in te vullen op https://cane-line.nl/pages/service

 

15. IN HET GEVAL VAN EEN GEGRONDE KLACHT, ZULLEN WE REDELIJKE VRACHTKOSTEN TERUGBETALEN
Als uw klacht gegrond is, zullen we natuurlijk uw redelijke vrachtkosten voor het aan ons retourneren van het artikel terugbetalen. Anders moet u zelf alle transportkosten, inclusief onze vrachtkosten, dragen voor de retourzending van het artikel nadat we het hebben onderzocht.

Vergeet niet dat het artikel altijd moet worden verzonden in de correcte verpakking en u een verzendingsbon moet krijgen. U bent verantwoordelijk voor het pakket/de artikelen totdat wij dit/deze ontvangen. Daarom moet u de bon bewaren, inclusief informatie over vrachtkosten en een traceernummer.

Wanneer u het artikel retourneert, vermeld dan zo gedetailleerd mogelijk het probleem.

16. BESCHADIGDE ARTIKELEN BIJ ONTVANGST
Als het product beschadigd is bij de levering, vragen wij u om ons daarvan binnen maximaal twee werkdagen op de hoogte te brengen. Neem contact met ons op door ons elektronisch retour- en klachtenformulier https://cane-line.nl/pages/service

in te dienen en we zullen dan zorgen voor afhaling en vervanging.

Na onze ontvangst van het product, ontvangt u een e-mail waarin wordt bevestigd dat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en wat de verdere klachtenprocedure zal zijn.

Als Cane-line geen gebreken in de geretourneerde producten kan vinden, worden deze voor uw rekening opnieuw aan u geretourneerd.

Het is natuurlijk een vereiste dat de klacht gerechtvaardigd is en dat het defect niet is opgetreden als gevolg van oneigenlijk gebruik van het product of ander gedrag dat het product heeft beschadigd.

 

17. ONTBREKENDE ARTIKELEN
Bij levering: Als er een artikel in uw geleverde zending ontbreekt, laat het ons dan binnen twee dagen na ontvangst van de levering weten. Cane-line kan niet aansprakelijk worden gesteld voor ontbrekende artikelen als u hebt gevraagd om levering zonder dat een ontvangstbewijs vereist is. Als er artikelen ontbreken, moet dit op de vrachtbrief worden vermeld. De latere levering van ontbrekende artikelen zal zo snel mogelijk plaatsvinden.

 

18. UITSLUITING VAN AANSPRAKELIJKHEID

Tenzij uitdrukkelijk anders vermeld in deze voorwaarden, is onze aansprakelijkheid voor schade voor elk product gekocht op onze website strikt beperkt tot de aankoopprijs van het product in kwestie.

Ongeacht het bovenstaande kan van onze aansprakelijkheid voor schade niet worden afgeweken in het geval van:

  • overlijden of persoonlijk letsel veroorzaakt door onze nalatigheid
  • fraude of frauduleuze misleiding
  • onwettige uitsluiting of beperking van onze aansprakelijkheid voor schade of pogingen tot dergelijke uitsluiting of beperking.

Uitsluitingen van aansprakelijkheid worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met het Deense recht.

19. GELDEND RECHT, BEVOEGDHEID EN TAAL
Deze website en elke overeenkomst die wordt gesloten als gevolg van het gebruik van deze website worden beheerst door en moeten worden geïnterpreteerd in overeenstemming met het Deense recht. Eventuele geschillen zullen worden beslecht door een Deense rechtbank. Alle overeenkomsten worden in het Deens gesloten.

 

20. WAARDEBONNEN
Wij bieden regelmatig waardebonnen aan als onderdeel van onze marketing. De codes voor deze waardebonnen zijn slechts voor beperkte perioden geldig en kunnen aan bijzondere voorwaarden worden onderworpen. De codes kunnen voor hun gebruik worden beperkt tot alleen speciale producten, categorieën of merken.

Wanneer u een waardebon gebruikt, moet u artikelen kopen voor het opgegeven minimumbedrag. Als u artikelen koopt voor minder dan het opgegeven minimumbedrag, wordt het verschil niet terugbetaald. Elke waardebon die u wilt gebruiken, moet worden ingevoerd in het aankoopproces voordat u voor de bestelling betaalt. Een vergeten waardebon kan niet worden gecrediteerd nadat de bestelling is geplaatst. Per bestelling kan slechts één waardebon worden gebruikt.

De waardebonnen zijn niet persoonlijk en kunnen door de bezitter worden gebruikt. De waardebonnen hebben geen contante waarde en kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld, kredietbonnen of dergelijke.

In geval van fraude, poging tot fraude of verdenking van andere illegale activiteiten in verband met het inwisselen van waardebonnen, hebben wij het recht om de waardebon te annuleren, de bestelling waarbij de waardebon is gebruikt te annuleren en om uw toegang tot online winkelen bij Cane-line permanent te blokkeren.